Ai alte întrebări?

Contactează-ne!

Aici găsești toate informațiile și modalitățile de a contacta serviciul nostru de clienți.

Atenție: Serviciul clienți nu este disponibil în weekenduri și în zilele de sărbătoare austriece.

Aveți idei sau sugestii referitoare la pagina web?

Suntem recunoscători pentru toate sugestiile și propunerile care ne pot ajuta să îmbunătățim serviciile și selecția noastră de produse.

Contactați serviciul nostru clienți. Așteptăm cu interes feedback-ul tău!

Unde pot găsi un magazin 3DJake în apropierea mea?

Din păcate, 3DJake este doar un magazin online. Ne puteți găsi exclusiv pe internet.

Pot achiziționa produse la prețuri reduse în calitate de revânzător?

Din păcate, acest lucru nu este posibil. Produsele noastre sunt vândute exclusiv către clienți finali, nefiind disponibile liste de prețuri separate pentru revânzători.

Am identificat o eroare / ceva nu funcționează corect

Te rugăm să raportezi această problemă serviciului nostru clienți.

Un produs este mai ieftin într-un alt magazin

Te rugăm să raportezi acest lucru serviciului nostru clienți.

Te rugăm să indici sursa, numărul articolului și prețul din celălalt magazin, precum și numărul articolului și prețul din magazinul nostru; vom verifica situația.

Cum pot primi un catalog tipărit?

Am fi încântați dacă ne-ai împărtăși experiența ta cu comunitatea noastră.
Te rugăm să respecți următoarele indicații.

  • Evaluarea ta se referă exclusiv asupra acestui produs. Procesul de comandă sau serviciul de clienți sunt complet în plan secundar – aici este vorba exclusiv despre produs!
  • Nu uita că evaluarea ta va ajuta alți clienți să ia o decizie în ceea ce privește achiziția. Prin urmare, evaluarea ta ar trebui să fie cât mai constructivă posibil.

În cazul evaluărilor și mărturiilor referitoare la produsele noastre, ne rezervăm dreptul de a șterge sau de a nu publica contribuțiile care conțin următoarele:

  • informații care nu sunt legate de produs sau sunt complet irelevante;
  • obscenități sau alte expresii nepotrivite pentru public;
  • afirmații calomnioase;
  • limbaj neînțeles pentru grupul țintă al site-ului;
  • prețuri incorecte;
  • publicitate;
  • spam sau referințe necorespunzătoare la alte produse;
  • oferte;
  • pagini web sau concurenți concreți;
  • adresă de e-mail, numere de telefon sau alte date personale ori informații de contact;
  • comentarii denigratoare la adresa altor evaluări sau mărturii;
  • imagini care arată o utilizare necorespunzătoare a produselor noastre.

Evaluările și mărturiile sunt verificate manual înainte de publicare, rezervându-ne dreptul de a introduce un proces decizional algoritmic pentru a sprijini acest lucru. Reclamațiile depuse în cadrul procedurii noastre de raportare și despăgubire sunt procesate și soluționate fără întârziere. La primirea reclamațiilor, conținutul acestora va fi verificată conform liniilor noastre directoare și, dacă este cazul, șterse integral, urmărind o rezolvare promptă.

Îți mulțumim pentru timpul acordat evaluării produselor noastre.