Comanda mea

Unde se află comanda mea?

Îți poți urmări comanda cu ușurință din Confirmarea comenzii sau din Contul tău de client.

Ai primit confirmarea comenzii prin e-mail. Dacă deții un cont de client, poți găsi aici, sub „Comenzile mele”, toate informațiile referitoare la comanda ta.

Disponibilitate și stocuri

Ne străduim să avem întotdeauna cât mai multe produse pe stoc pentru tine.

Îți explicăm pe scurt semnificația denumirilor:

Pe stoc: Produsul este disponibil imediat. Va fi expediat în aceeași zi sau, cel târziu, în următoarea zi lucrătoare.

Pe stoc începând din data de: Produsul nu este momentan pe stoc, însă ar trebui să fie din nou disponibil începând cu data indicată.

Momentan indisponibil: Din păcate, nu dispunem de informații exacte privind data la care produsul va fi din nou disponibil. Este posibil să apară probleme în procesul de livrare sau fabricație. Poți face clic pe „Notifică-mă când este disponibil” și vei primi automat un e-mail imediat ce produsul este din nou în stoc.

Epuizat: Produsul nu mai este fabricat sau a fost scos din sortiment.

Data livrării depinde de mai mulți factori, precum adresa de livrare, serviciul de curierat, disponibilitatea produselor, momentul plasării comenzii și modalitatea de plată.

Să îți explicăm în detaliu:
Ai găsit un produs care îți place. În descrierea produsului este specificat „În stoc”. Aceasta înseamnă că produsul este pregătit pentru expediere imediată. La detaliile acestui produs precum și în coșul tău de cumpărături vei putea vedea data estimată a livrării.

Dacă adaugi un alt produs în coș, disponibil mai târziu, data de livrare pentru întreaga comandă se va modifica. Comanda va fi expediată numai când toate produsele sunt disponibile. Nu expediem produsele individual, ci întotdeauna doar întreaga comandă.

În cazul în care apar probleme cu livrarea comenzii tale, te vom contacta cât mai curând posibil.

Pot să modific comanda mea?

Dacă comanda ta este deja ambalată, nu mai putem efectua modificări. Totuși, poți returna produsele pur și simplu după primirea acestora. Poți afla cum să faci acest lucru accesând Retururi.

Dacă comanda ta nu a fost încă ambalată sau expediată și dorești să o modifici, te rugăm să ne contactezi prin intermediul Formularului de contact. Te rugăm să ne furnizezi toate informațiile relevante, cum ar fi:

  • Numărul comenzii
  • Produsul pe care dorești să îl modifici, anulezi sau adaugi (numărul articolului, culoarea, mărimea, etc.)

Dacă dorești să schimbi un produs sau să adaugi unul la comandă, este posibil să suportați costuri suplimentare sau să primești un sold de creditare. În cazul în care apar costuri, vei primi de la noi o notă de debit pentru suma restantă. În cazul în care de pe urma acestor modificări rezultă un sold creditor, îți vom rambursa, desigur, suma respectivă. Te rugăm să ne comunici dacă dorești să primești suma sub formă de voucher sau dacă preferi să ți-o transferăm înapoi.

Pot să îmi anulez comanda?

Atâta timp cât comanda ta nu a fost încă ambalată, o poți anula cu ușurință din secțiunea de vizualizare a comenzilor tale. Aici poți accesa comenzile tale. Vom încerca să îndeplinim solicitările tale. Te rugăm să reții însă că este posibil ca pachetul tău să fi fost deja ambalat sau expediat. În acest caz, din păcate, nu putem efectua anularea comenzii.

Ce înseamnă statusul comenzii mele?

De îndată ce comanda este confirmată, poți verifica statusul curent în contul tău.

Expediere după plată – Aceasta înseamnă că plata ta nu a fost încă înregistrată la noi. Comanda ta poate fi modificată oricând.

Livrare estimată până la … – Comanda a fost primită, dar nu a fost încă procesată. Poți modifica comanda în orice moment.

Comanda este în curs de ambalare – produsele sunt pregătite pentru ambalare și vor fi predate serviciului de curierat. Modificările nu mai sunt posibile.

Expediat – Comanda a fost expediată.

Anulat – Comanda ta a fost anulată.

Nu am primit confirmarea comenzii.

Este posibil ca confirmarea comenzii tale să fi fost redirecționată în folderul de spam? Te rugăm să verifici folderul de spam pentru a vedea dacă confirmația comenzii se află acolo. Dacă nu găsești confirmarea în e-mailurile tale, este posibil să fi introdus o adresă de e-mail incorectă sau procesul de comandă nu a fost finalizat corect. În acest caz, te rugăm să contactezi Serviciul de clienți. Îți stăm cu plăcere la dispoziție!

Metode de plată

Metode de plată disponibile în România
Google Pay
Plătește rapid și în siguranță cu ajutorul Google Pay.
Apple Pay
Plătește rapid și în siguranță cu Apple Pay.
Debit- oder Kreditkarte
Plătește cu cardul tău în pasul următor.
Acceptăm majoritatea cardurilor de credit și debit.
Card de credit
Plătește rapid și în siguranță cu VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB.
Klarna
Plătește rapid și în siguranță cu Klarna.
Card de debit
Plătește rapid și în siguranță cu cardul tău de debit.
Plată în avans
După transmiterea comenzii, transferă valoarea în contul nostru. Comanda ta va fi expediată după confirmarea plății.
Plata la livrare
Vei plăti valoarea facturii la înmânarea coletului. Asigură-te că ai banii la îndemână atunci când coletul îți este livrat. Veți primi o confirmare de expediere atunci când bunurile au părăsit sediul nostru.

Comanda mea este un cadou.

Felicitare

Du hast die Möglichkeit, eine persönliche Grußkarte zur Bestellung hinzuzufügen. Du kannst zwischen verschiedenen Motiven wählen, eine persönliche Nachricht hinzufügen und eine Vorschau der Grußkarte ansehen.

Es ist nicht möglich, nach Ende des Bestellvorgangs noch die Option der Grußkarte zu wählen.

Factura este inclusă în colet?

Factura este transmisă prin e-mail și nu este inclusă în colet. Aceasta este o soluție deosebit de practică dacă dorești să trimiți o comandă cu ambalaj cadou. În acest caz, coletul este expediat către adresa de livrare, iar factura este transmisă automat la adresa de e-mail înregistrată în sistem.

Chiar dacă adresa de livrare și cea de facturare coincid, vei primi pachetul cadou și factura separat: coletul ajunge la adresa indicată, iar factura este transmisă exclusiv prin e-mail.

Cum primesc factura mea?

Factura este întotdeauna trimisă prin e-mail, iar tu poți descărca o copie comod din Contul de client la comanda respectivă.