Expediere și livrare

Care sunt costurile de transport

ȚaraValoarea produselor (inclusiv TVA)Costuri de livrare (inclusiv TVA)*
Româniade la 446,58 leigratuit
de la 0,00 lei50,30 lei

* Aceste costuri de livrare se aplică pentru transportul standard. Pot apărea costuri suplimentare, de exemplu, din cauza greutății, dimensiunii sau caracteristicilor produselor. Poţi găsi aceste informaţii direct în descrierea produsului.

Când voi primi comanda?

Data de livrare a comenzii tale o găsești în confirmarea comenzii primită prin e-mail.

Data de livrare pentru produsele individuale este afișată direct la produs. Data de livrare pentru întreaga comandă o poți vedea în coșul de cumpărături sau după ce ai introdus adresa de livrare și ai selectat serviciul de curierat dorit.

Te rugăm să reții că expediem comanda ta din Austria. Aceasta înseamnă că, în zilele de sărbătoare națională din Austria, niciun colet nu părăsește depozitul nostru. Serviciul nostru de clienți nu este disponibil în zilele de sărbătoare. Ne bucurăm de sărbătorile legale, astfel încât să putem fi din nou disponibili pentru tine plini de energie după aceea.

Pachetul meu a dispărut. Ce trebuie să fac?

Te rugăm să verifici din nou statusul comenzii tale în confirmarea comenzii. Dacă statusul comenzii este „Livrat”, ar trebui să fi primit o notificare. Sau este posibil ca coletul tău să fie la vecini.

Dacă comanda ta încă nu a fost găsită, te rugăm să ne contactezii prin intermediul formularului de contact. Vom verifica locația coletului dumneavoastră. Și, dacă este necesar, vom demara o cerere de investigare.

Pachetul meu este deteriorat. Ce pot să fac?

Ne pare rău dacă coletul tău a fost deteriorat în timpul transportului.

Produsele din colet au fost deteriorate?
Te rugăm să faci fotografii ale tuturor deteriorărilor ambalajului și ale articolelor fără întârziere. Asigură-te că păstrezi articolele și ambalajele deteriorate. Acestea sunt necesare pentru cererea de despăgubire. Aici poți depune reclamația privind deteriorarea.

Produsele tale sunt neafectate?
Dacă doar ambalajul a fost deteriorat și dorești să returnezi un produs, poți folosi pur și simplu un alt ambalaj pentru retur.

Important de reținut: Dacă coletul prezintă daune vizibile la livrare, semnează primirea pachetului numai condiționat. Dacă această opțiune nu este posibilă, te rugăm să refuzi recepția coletului.

Pachetul meu este deteriorat. Ce pot să fac?

Serviciile de curierat disponibile depind de dimensiunea și caracteristicile comenzii tale – de exemplu, de produsele pe care le comanzi. Prin urmare, este posibil ca serviciile de curierat enumerate mai jos să nu fie disponibile pentru comanda ta.

Colaborăm cu diverși furnizori de servicii de curierat pentru a asigura o livrare rapidă și fiabilă.

Data estimată a livrării comenzii tale este afișată atât la produsul respectiv, cât și în coșul de cumpărături.

Ambalare și procesare rapidă a comenzii: Dacă toate produsele comandate sunt în stoc, vom ambala comanda ta cât mai curând posibil pentru a putea expedia mai repede.

Confirmare de expediere: Vei primi în seara zilei de expediere o confirmare prin e-mail, care va include numărul tău personal de urmărire pentru monitorizarea coletului.

Urmărirea coletului: Informațiile de urmărire pot să nu fie actualizate imediat și pot necesita până la 48 de ore pentru a reflecta stadiul cel mai recent.

Posibile întârzieri: Se atrage atenția că pot apărea întârzieri cauzate de factori precum condițiile meteorologice, traficul, sărbătorile sau evenimente neprevăzute. Pot apărea întârzieri în livrare din cauza furnizorului serviciului de curierat.

Österreichische Post

În România, livrarea comenzii tale se efectuează prin Poșta Austriacă.

Dacă plasezi comanda până la miercuriora 23:59 și toate produsele sunt disponibile în stoc, comanda ta va fi procesată și ambalată în cel mai scurt timp posibil.

După expediere, livrarea va fi efectuată în termen de 5 zile lucrătoare.

Informații suplimentare privind serviciile pentru primirea coletelor poți găsi aici.

În plus, aplicația Poștei oferă numeroase funcții utile, precum urmărirea expedierilor, căutarea de oficii poștale și cutii poștale, precum și posibilitatea de a stabili o livrare alternativă.

Poșta Română

În România, livrarea comenzii tale se efectuează prin Poșta Română.

Dacă plasezi comanda până la data de miercuriora 23:59 și toate produsele sunt disponibile în stoc, comanda ta va fi procesată și ambalată în cel mai scurt timp posibil.

După expediere, livrarea va fi efectuată în termen de 6 zile lucrătoare.

DHL se ocupă de transportul internațional al expedierii tale. În România, însă, un curier local, Poșta Română, preia livrarea finală a coletului tău.

Prin urmare, este posibil ca informațiile privind urmărirea expedierii pe care le primești de la noi să nu includă imediat toate detaliile. Curierul local va actualiza informațiile imediat după preluarea coletului. Te rugăm să ai răbdare, informațiile complete vor fi disponibile în scurt timp.

Fedex International

In România erfolgt die Lieferung deiner Bestellung mit Fedex.

Wenn du bis miercuriora 23:59 bestellst und alle Produkte auf Lager sind, wird deine Bestellung schnellstmöglich bearbeitet und verpackt.

După expediere, livrarea va fi efectuată în termen de 3 zile lucrătoare.

Du erhältst eine Bestätigung per E-Mail, nachdem du deine Bestellung abgeschlossen hast. Am Abend des Versandtages erhältst du dann die Versandbestätigung mit deiner persönlichen Trackingnummer. Damit kannst du die Zustellung deines Pakets verfolgen.

Weitere Informationen zu den Services für den Paketempfang findest du hier.

DHL Express

În România, livrarea comenzii tale se realizează prin DHL Express.

Dacă plasezi comanda până la miercuriora 23:59 și toate produsele sunt disponibile în stoc, comanda ta va fi procesată și ambalată cât mai rapid posibil.

După expediere, livrarea va fi efectuată în termen de 3 zile lucrătoare.

Comanda expresă

Costurile suplimentare eventuale se calculează independent de taxele de transport.

DHL Express

Țarapână la 1 kgpână la 2 kgpână la 5 kgpână la 10 kgpână la 20 kgpână la 30 kgpână la 70 kg
România86,05 lei86,05 lei106,91 lei203,39 lei338,99 lei492,84 lei951,77 lei


În cazul în care greutatea comenzii depășește 70 kg, se vor adăuga costurile aferente greutății suplimentare.
Aceasta înseamnă că, pentru o comandă cu o greutate de 80 kg, costul se compune din suma aferentă a 70 kg plus cea aferentă a 10 kg.
De exemplu, dacă o comandă are o greutate de 143 kg, suma de plată va fi formată din costurile pentru 70 kg plus 70 kg plus 3 kg.

Prin intermediul partenerilor noștri logistici, îți oferim, pe lângă metodele standard de livrare, posibilitatea unei livrări expres. Produsele aflate în stoc și comandate până la miercuriora 23:59 pot fi expediate expres, la cererea ta. Astfel, vei primi coletul în toate centrele urbane europene deja în ziua lucrătoare următoare!

Produsele care nu sunt în stoc pot fi livrate și prin serviciu expres. Livrarea se efectuează imediat ce produsele sunt disponibile în stoc.

Opțiunea pentru comandă expresă este disponibilă în procesul de comandă – aici ți se va oferi această opțiune. (Acest serviciu nu este disponibil, din păcate, pentru toate țările.) Suplimentul pentru livrarea expresă variază în funcție de locul de livrare.

Vamă

Sediul nostru se află în Austria, în cadrul Uniunii Europene. Pentru comenzile din interiorul UE, TVA-ul este deja inclus în prețul total. Deoarece circulația mărfurilor în cadrul UE este scutită de taxe vamale, nu se percep costuri suplimentare.

Pot să-mi trimit coletul la un punct de ridicare?

Punctul de ridicare a Poștei

Dacă ai un cont de client la Poșta Austriei, poți utiliza punctele de ridicare.

Te rugăm să reții

  • Vei primi un e-mail de la serviciul de livrare imediat ce coletul tău a fost livrat și poate fi ridicat.
  • Coletul poate fi ridicat în intervalul de timp stabilit de curier.

Opțiuni speciale de expediere

Pentru anumite articole, datorită caracteristicilor lor și manipulării speciale necesare, se vor aplica costuri suplimentare. Taxele suplimentare eventuale se calculează independent de costurile de expediere.
Aceste informații sunt afișate pe pagina de detalii a produsului.

Transport prin casă de expediție

Dacă identifici un produs care se livrează printr-o casă de expediție, poți presupune că acesta va fi ambalat cu cea mai mare atenție. Pentru ca firma de expediție să te găsească personal și să-ți poată preda marfa, în astfel de cazuri se oferă un serviciu special. Firma de expediție te va contacta telefonic și împreună veți stabili o dată fixă pentru livrare. În acest scop, te rugăm să ne furnizezi un număr de telefon la care poți fi contactat.

De asemenea, trebuie avut în vedere că firma de expediție este obligată doar să livreze marfa până la bordura adresei tale. De la acest punct, marfa este considerată livrată și predată destinatarului.
Te rugăm să iei în considerare acest aspect în ziua livrării pentru a putea transporta marfa în continuare în mod independent.

Mărfuri voluminoase

Considerăm articole voluminoase acele produse care necesită un transport special din cauza dimensiunii sau greutății. Din cauza acestor condiții, astfel de mărfuri necesită o manipulare specială în procesul de expediere.

Transport frigorific

În categoria transportului frigorific intră toate articolele care sunt păstrate la rece în depozitul nostru și trebuie menținute reci pe durata transportului. Acest lucru ne permite să ne asigurăm ca produsele să ajungă la tine în condiții care să le păstreze calitatea superioară și vor ajunge la tine absolut proaspete.

Expediere specială cu costuri de procesare

De asemenea, oferim produse care necesită un efort special în procesul de ambalare și expediere. Prin urmare, pentru expedierea acestor produse se percep taxe suplimentare de procesare. Aceste taxe depind de greutatea coletului:

Până la 30 kg: taxă normală de procesare
De la 30,01 până la 60 kg: taxă dublă de procesare
De la 60,01 până la 90 kg: taxă triplă de procesare
și așa mai departe.

Valoarea taxelor variază în funcție de țara de destinație. Valoarea exactă a costului de expediere poate fi consultată pe pagina fiecărui produs, în coșul de cumpărături și la finalizarea comenzii.

Taxă de manipulare

Pentru anumite produse din magazinul nostru, taxa de manipulare este indicată direct pe produs. Aceasta se aplică în special seturilor compuse din două sau mai multe articole, dintre care cel puțin unul generează costuri speciale de transport. De exemplu, dacă un articol trebuie păstrat la rece sau are dimensiuni mari (marfă voluminoasă). De asemenea, poate fi cazul în care un set este format din mai multe astfel de articole.

Material de ambalare

Ne preocupăm de protecția mediului! Materialul nostru propriu de ambalare nu conține deloc plastic. Și este realizat într-o proporție foarte mare din materiale reciclate. Totuși, uneori reutilizăm materiale primite de la furnizori. Aceste materiale pot conține parțial plastic. Reutilizarea este pentru noi mai importantă decât aruncarea!