Clienți persoane juridice

Sunt client business.

În calitate de societate comercială, poți efectua achiziții de la noi indicând CUI sau codul fiscal. Pentru firme este esențial ca CUI-ul să fie înregistrat în UE pentru a putea emite o factură care să nu fie supusă impozității. Te rugăm să reții că sediul nostru social este în Austria, iar taxele nu sunt deduse pentru clienții persoane juridice austrieci, deoarece nu este vorba despre o livrare intracomunitară.

Sistemul nostru verifică CUI conform reglementărilor Uniunii Europene. În caz contrar, este posibilă furnizarea numărului de identificare fiscală dar fără deducerea impozitelor.

Doresc să solicit o ofertă

"

În calitate de client cu statutul de persoană juridică, ai posibilitatea de a genera rapid și simplu o ofertă utilizând pagina noastră web. Condiția prealabilă este să deții un cont de client și să fii autentificat în acest moment.

Dacă ești autentificat, poți începe imediat. Urmează pașii de mai jos:

  1. Asigură-te încă o dată că ești autentificat.
  2. Adaugă toate articolele în coșul de cumpărături.
  3. Apasă butonul „Creează ofertă”.
  4. Oferta îți va fi transmisă prin e-mail.

Dorești să transformi oferta într-o comandă?
Poți răspunde direct la e-mailul care conține oferta.
De asemenea, poți contacta serviciul nostru de clienți. Dacă ne trimiți un nou e-mail, îți recomandăm să menționați numărul ofertei în acesta, pentru a vă asigura că achiziționați la același preț.

Vă rugăm să rețineți că o ofertă este valabilă timp de 7 zile.

"

Comandă în calitate de client cu statut de persoană juridică

Poți efectua cumpărături direct în magazinul nostru online sau prin intermediul formularului de contact.

Pentru o facturare corectă și o procesare adecvată a comenzii, te rugăm să ne furnizezi următoarele informații:

  • denumirea firmei,
  • codul unic de identificare,
  • adresa de facturare și adresa de livrare,
  • o adresă de e-mail pentru confirmarea comenzii,
  • o adresă de e-mail pentru facturi și vouchere,
  • numărul de telefon pentru eventuale întrebări referitoare la livrare, și
  • numărul comenzii care trebuie menționat pe factură.

Dacă plasezi comanda prin formularul de contact iar serviciul nostru de clienți a emis deja o ofertă, te rugăm să menționezi numărul ofertei.

Toate relațiile contractuale sunt guvernate exclusiv de Termenii și condițiile generale de vânzare valabile la momentul plasării comenzii.

Beneficiez, în calitate de revânzător, de prețuri mai avantajoase?

Sortimentul nostru poate fi atât de extins deoarece achiziționăm produse de la cele mai diverse mărci. Prin urmare, suntem noi înșine revânzători. Astfel, pentru revânzătorii interesați, nu putem pune la dispoziție o listă de prețuri separată.

Cum pot obține o factură?

Ai plasat o comandă și ai nevoie de un document pentru contabilitate imediat după finalizarea acesteia. În astfel de cazuri, serviciul nostru de asistență pentru clienți îți poate oferi o factură proformă. Ne poți contacta aici.

Factura se emite abia în momentul expedierii și îți va fi trimisă prin e-mail. Ai, de asemenea, posibilitatea de a salva o a doua adresă de e-mail, către care vor fi trimise facturile.

Dacă nu găsești factura, poți descărca o copie a acesteia direct din contul tău de client.

Cum pot modifica factura?

Modificările facturii pot fi efectuate de către serviciul clienți. Aici ne poți contacta. Te rugăm să ne comunici numărul facturii în cauză și datele care trebuie modificate.