Contul meu client

Modificarea datelor de acces

Poți modifica adresa de e-mail și parola în contul tău client. Dacă dorești să schimbi adresa de e-mail, accesează secțiunea „Modificarea contului”. Acolo poți introduce o altă adresă de e-mail. Parola poate fi modificată în secțiunea „Schimbarea parolei”.

Am uitat parola

Parola poate fi schimbată foarte simplu aici. Introdu adresa de e-mail a contului tău client. Îți vom trimite un e-mail cu informațiile necesare pentru a-ți putea seta o parolă nouă.

Doresc să îmi șterg contul de client

Ne pare rău să aflăm că dorești să îți ștergi contul de client. Înțelegem că uneori schimbările sunt necesare. Poți șterge contul oricând, direct din contul tău de client. Dacă ai nevoie de ajutor, îți stăm la dispoziție cu plăcere. Odată ce contul tău este șters, poți continua să faci cumpărături ca client neînregistrat sau te poți înregistra din nou cu ușurință. Te așteptăm să comanzi de la noi în curând! 📦

Cum îmi pot schimba adresa de livrare sau adresa de facturare?

Adresa de livrare sau de facturare a unei comenzi deschise poate fi modificată exclusiv prin intermediul serviciului nostru pentru clienți.

Te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact.
Dorim să îți atragem atenția că modificarea poate fi efectuată numai dacă comanda ta nu se află în procesul de ambalare.

Dacă ai un cont de client și vrei să îți administrezi adresele de livrare, acest lucru este posibil în agenda de adrese. Mai mult, adresa ta de facturare poate fi modificată aici, în secțiunea „Profilul meu”. Te rugăm să reții că aceste modificări nu vor influența comenzile tale deschise.

Cum pot crea un cont de client?

Poți crea un cont de client personal aici. Ulterior vei primi o confirmare de înregistrare prin e-mail. În cazul în care nu ai primit niciun e-mail de la noi, te rugăm să verifici și folderul de spam. În cazul în care întâmpini probleme, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului de contact.

Prezentarea generală a comenzilor tale

În secțiunea „Comenzile mele” vei găsi o prezentare generală a comenzilor tale recente. Aici poți urmări stadiul comenzilor și poți accesa detaliile fiecărei comenzi în parte.

Ce reprezintă o comandă ca client neînregistrat?

Poți plasa o comandă la noi în calitate de client neînregistrat. În cazul unei comenzi ca client neînregistrat, nu se creează un cont de client. Vei primi o singură dată un cod de urmărire pe e-mail, cu ajutorul căruia poți monitoriza comanda ta. Asigură-te că adresa ta este corectă. În caz contrar, nu vei primi informații suplimentare referitoare la comanda ta.

Mărturii privind produsele

Ne bucurăm dacă evaluezi produsele noastre. Recenziile sunt utile pentru alți clienți și ne ajută să îmbunătățim calitatea gamei noastre de produse.

În contul tău de client, la secțiunea „Evaluează produsele mele”, poți redacta recenzii pentru produsele achiziționate. Te rugăm să reții că nu aprobăm recenziile care nu respectă politicile noastre. Atunci când evaluezi un produs, vei găsi politicile direct dedesubt. Uneori, afișarea recenziei tale poate dura puțin timp.Te rugăm să ai puțină răbdare.