Retururi & Rambursări

Doresc să returnez un produs.

Poți returna produsele în starea lor originală. Te rugăm să ambalezi produsele cu grijă, pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul returnării.

Dacă ai primit produse cu defecte, te rugăm să ne contactezi imediat după primire, accesând pagina noastră de contact.

Aici găsești informații suplimentare legale referitoare la dreptul de retragere și anulare.

Cum funcționează procedura de returnare în România?

Poți returna articolele în termen de 30 de zile.

Returnarea ca client înregistrat
Pentru a returna articole, trebuie să accesezi detaliile comenzii. Acolo poți selecta opțiunea „Returnare articol”. Te rugăm să selectezi articolele care urmează a fi returnate.

Returnarea ca client neînregistrat
Dacă ai efectuat cumpărăturile ca și client neînregistrat, trebuie să deschizi confirmarea comenzii primită pe e-mail. Apasă pe butonul „Vizualizează detaliile comenzii”. Acolo se găsește opțiunea „Returnare articol”.

Ulterior, vei primi eticheta de expediere simplu și comod prin e-mail. Aceasta conține toate informațiile necesare pentru a trimite coletul înapoi. În acest mod, returul este gratuit pentru tine.

Te rugăm să reții următoarele aspecte atunci când returnezi produse către noi:

  • Este recomandat să soliciți un document de confirmare a expedierii și să o păstrezi până la primirea rambursării sau a înlocuirii.
  • Trebuie să ambalezi marfa cu grijă, astfel încât produsele să nu fie deteriorate în timpul transportului.
  • În cazul returnării articolelor electronice, acestea trebuie returnate în ambalajul original pentru a preveni deteriorările în timpul transportului.
  • Costurile de returnare pentru bunurile care trebuie expediate prin casă de expedieri nu vor fi suportate de către noi.
  • Procesăm returnarea ta cât mai rapid posibil. Notă: Returnările sunt inspectate și procesate în Austria.

Toate informațiile suplimentare pot fi consultate în Termenii și condițiile noastre generale.

Cum pot să îmi recuperez banii?

Suma va fi rambursată prin metoda de plată utilizată inițial. La cerere, îți putem emite și un voucher valoric în valoarea sumei respective.

Vei primi de la noi o confirmare cu dovada creditului prin e-mail, imediat ce returul tău a fost procesat. Te rugăm să reții că trebuie să returnezi produsele în termen de 30 de zile.

Dacă ai întrebări suplimentare, ne poți contacta cu plăcere prin formularul de contact.